Czy masaż leczniczy jest pomocy, adres gabinetu masażu w Warszawie

Miejsce na luźne rozmowy
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:52

Czy masaż leczniczy jest pomocy, adres gabinetu masażu w Warszawie

Postautor: alexsys76 » 05 kwie 2017, 11:03

Dzień dobry. Ostatnio miewam kłopoty z kręgosłupem. Zacząłem wertować internet w znalezieniu przyczyn takiego stanu rzeczy. Na forach odnalazłem dużo wypowiedzi osób z identycznym bólem pleców. Dużo ludzi zaleca masaż leczniczy , który wg ich opinii bardzo koi ból pleców. Zastanawiam się czy nie zafundować sobie masażu relaksacyjnego aby jeszcze rozluźnić mięśnie. Może tego rodzaju zestaw masaży będzie skuteczny? Czytałem również, że tego typu dolegliwości spowodowane są siedzącym trybem pracy. Czy jest to prawdą?. Faktem jest, że sporo pracuję siedząc przy komputerze od lat. Ale czy tego rodzaju bóle nie powinny pojawić się wcześniej? Oraz najważniejsze pytanie o lokalizację dobrego salonu masażu w Warszawie , który wykonuje masaż relaksacyjny w korzystnej cenie.

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:50

Czy masaż leczniczy jest skuteczny, adres salonu masażu w Warszawie

Postautor: marekwolski » 05 kwie 2017, 11:08

Witaj. Rozumiem twój ból i będę starał ci napisać jak najwięcej na ten temat. Po pierwsze tego rodzaju bóle kręgosłupa mogą być spowodowane siedzącym trybem pracy, na które idealnym sposobem jest masaż leczniczy - daję głowę iż jest skuteczny. Warto połączyć tego rodzaju masaż z regularnym uprawianiem sportu. Całkiem całkiem wpływa na kręgosłup nawet codzienne spacerowanie. Dzięki temu nie obciążamy tak naszych kręgów. Niezłych gabinetów masażu w Warszawie jest wiele. Najlepiej wybrać ten, który znajduje się w pobliżu twojej pracy lub domu. Masaż relaksacyjny robię regularnie i powiem szczerze, że ból pleców ustąpił. Natomiast polecam żeby spojrzał na to jeszcze jakiś specjalista. Sam masaż może nie wystarczyć lub tylko maskować objawy jakieś poważniejszej choroby.