Strona 1 z 1

Czy to będzie odpowiednia reklama dla stomatologa w Radomiu?

: 07 cze 2016, 15:12
autor: alexsys76
Witam Państwa. Jakiś czas temu otrzymałem maila z propozycją pozycjonowania swojej strony www: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, gdyż firma która ma podjąć się zlecenia, uważa ją za niepotrzebną. Uważają, że lepiej aby dla każdej frazy pojawiała się strona główna. W mojej opinii jest to trochę nie logiczne. Osoba, która poszukuje implantów powinna trafić od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy w jakiś sposób tak promować stronę, aby dla odmiennych haseł wyświetlały się odpowiednie podstrony. Chciałbym już teraz podziękować za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Przeglądałem zbliżone rozwiązania dla gabinetów stomatologicznych w stolicy. Tam dentyści promują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu frazy stomatolog Ursynów pojawiają się podstrony danego dentysty. Co bardziej interesujące jak wpiszemy stomatologia Ursynów to uzyskuje całkiem odmienne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych ciągów znaków wyświetlają się inne strony internetowe. Następne pytanie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne słowa kluczowe? Po korespondencji z firmą SEO i zadaniu im tego pytania otrzymałem odpowiedź, że stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do pozycjonowania. Czy to prawda?. Przykładowo dla tego gabinetu i hasła http://ortodoncjakabaty.pl/dentysta-stomatolog w wynikach wyszukiwarki wyświetla się cały czas na samej górze wyników. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Ursynów to przeważnie obserwują to samą domenę internetową. Również interesującym faktem jest, że dla frazy aparat na zęby Warszawa pojawia się inna podstrona, a dla frazy ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była promowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jak tak, to czemu nie lepiej promować wyłącznie stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę tworzyć masy tekstów i opisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa dentysty na Ursynowie to nie encyklopedia. A może takie długie artykuły są niezbędne do skutecznej promocji strony? Również koszt promocji na interesujące mnie frazy: stomatologia i dentysta na Ursynowie nie jest mały. Myślałem, że jak dopiszę domenę do paru blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie frazy jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być bardzo ciężkie do wypromieniowania. Rozumiem, iż stomatolog Warszawa jest może skomplikowaną frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

Czy to będzie dobra forma reklamy dla dentysty w Radomiu?

: 07 cze 2016, 15:21
autor: marekwolski
Cześć, jeśli chodzi o pozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój tok myślenia jest w 100% logiczny. Nie piszemy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli promujemy podstrony to po pierwsze zmniejszamy ryzyko otrzymania kary od wyszukiwarki. Po drugie szybciej można osiągnąć pozycje dla wybranych haseł. Po trzecie nie mam pojęcia jak tamta firma od SEO chce upchnąć na jednej podstronie teksty zawierające wszystkie frazy. Promocja zapewne będzie na kilka fraz tj: stomatolog Radom, gabinet stomatologiczny Radom, protetyka Radom, itp. Więc nie da się przygotować przyjaznego dla oka tekstu o tym wszystkim na stronie startowej. Radzę: znajdź inną firmę do promocji strony.

podobne tematy: